8.21.2015

Täällä ollaan!

Aurinkoinen tervehdys! Täällä ollaan, ihan elossa joskin kamalan syysflunssan ja kuumeen kourissa. Taukoni kestikin vähemmän aikaa mitä ajattelin mutta ajatusmaailmani on kokenut niin kovia että tahdon kertoa teillekin missä mennään :) Isäni kuoleman jälkeen olen ajatellut elämää ja itseäni aika monelta eri kantilta. Olen miettinyt ja punninnut erilaisia ajatuksia ja eritoten sitä mikä tässä elämässä todella on tärkeää ja mitkä asiat ovat minulle tärkeitä! Mistä saan nautintoa ja mitä tahdon loppuelämäni tehdä.

Olen saanut kummallista virtaa itseeni tästä kaikesta surun ja aika rajujenkin ajatusten sekamelskasta, sen pahimman kaamoksen jäätyä taka-alalle. Osansa tähän on tietenkin tuonut tuo ihana AURINKO! Olen todella viimeiset 3 kuukautta elänyt vain päivän- joskus hetken kerrallaan. Suru ei lopu ikinä, mutta se muuttaa muotoaan. Se on totta joka sana. Ikävöin iskää usein, varsinkin iltaisin kun pitäisi alkaa nukkua. Katselen senkin päällä olevaa kuvaa ja hymyilen. Joskus itken. Toisinaan olen todella väsynyt puhumaan mistään. Kuitenkin minusta alkaa tuntua siltä että jaksan taas jatkaa ja yksi mikä minua kantaa on tämä blogi.

Olen päättänyt panostaa tähän koska tätähän minä rakastan tehdä! Minun rakkain harrastukseni ja elämäntapani josta olen monet vuodet ollut hieman pihalla. Enkä ole sitä oikeastaan edes ymmärtänyt kuin vasta nyt, kun olen asioita miettinyt.
Yritän pitää tämän lähtökohtaisesti antiikkiin ja sisustukseen painottuvana, mutta pienet apulaiseni vilisevät kuvissa ja teksteissä ilmanmuuta :) Ideoita pursuaa, koti on muokkautunut aika tavalla, ja minulla on teille todella paljon näytettävää kuvien muodossa.

Tästä siis on hyvä alkaa uusin tuulin. Toivottavasti pysytte mukana!




4 comments:

Kissankerä said...

Täällä innokas lukija odottamassa postauksia! itselläni alkaa kodin suhteen rakennusväsymys väistyä ja tuntuu, että olen saanut nyt kiinni siitä millaiseen suuntaan alan viemään sisustusta ja näen nyt silmissäni millaisen kokonaisuuden haluan kalustuksesta ja väreistä pikkuhiljaa luoda. Olen ehkä tylsä, mutta haluaa vaaleaa, harmaan sävyjä, harmonista ja klassista tyyliä. Välillä aina kokeilen pikkuisen jotain muuta, mutta kyllä sellainen ruotsalainen huvilatyyli, kustavilaisuus, pellava, helmenharmaa yms. vaan on täydellisesti minun juttuni :)

Käenpiika said...

Ihanaa Sanna, kiva kuulla että alkaa aurinko paistamaan!!

Heidi said...

Täällä myös minä, ikuinen ihailijasi :) Mulla oli tollaset samanlaiset tuolit joskus <3 ...

yanmaneee said...

lebron 10
supreme clothing
balenciaga
supreme hoodie
supreme clothing
nike kd 11
michael jordan shoes
jordan shoes
michael kors outlet
calvin klein outlet